Datos personales

Mi foto
De grandes penas y grandes alegrías.

sábado, 21 de enero de 2012

No sé qué es peor, ser estúpido o malo.

Una tarde, hace tiempo, entré en un museo porque conocía a alguien que hacía visitas guiadas en aquel momento. Me separe un momento del grupo para leer esta carta, y casi me pongo a llorar. Alexandre Bóveda fue fusilado el 17 de agosto de 1936, poco después del alzamiento fascista en España, por defender sus ideas, por defender su país, Galicia, y su lengua, desde el nacionalismo. El tema político puede ser tan complejo como se quiera, el humano está claro: esta es la transcripción de su caligrafía.

Choliñas, Miña Peque, Vidiña:

Quixera escribirche moito. Mais xa sabes canto puidera decirche.Perdoame todo, que os peques me lembren sempre; que cumplas todol´os meus encargos.Eu, almiña estarei sempre con vós como che prometín. Faltan uns minutos e teño valor, por vós, pola Terra, por todos. Vou tranquío.Adeus, Vidiña: Vive para os peques e os vellos, abrázaos, confórtaos. Sé Ti, miña Pequeniña ademirable, a máis valente de todos. Alá sentirei ledicia e satisfacción de Ti e de todos.Lembrareivos sempre, velarei sempre por vós.

Adeus. Contigo, cos peques, cos vellos todos, estará sempre na lembranza, na máis grande, máis fonda, máis infinda das apertas, o voso,Xandre.P.S: Recei contigo.


2 comentarios:

Tamara Jane dijo...

Qué texto tan bonito, y qué hombre tan valiente

Fran dijo...

Tamara Jane: tienes razón. Yo no soy creyente, por lo menos no al uso, pero realmente merecían estar juntos allá donde estén. Qué triste.